بازدید از موزه‌های آذربایجان شرقی فردا رایگان است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393
بازدید : 939
نویسنده : مهدی

مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی:

بازدید از موزه‌های آذربایجان شرقی فردا رایگان است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: فردا ۲۸ اردیبهشت همزمان با روز جهانی موزه‌، بازدید از موزه‌ها و محوطه‌ها و اماکن تاریخی فرهنگی آذربایجان شرقی رایگان است.

فرزین حق پرست

فرزین حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی، بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی فرهنگی استان فردا برای علاقه‌مندان و بازدید کنندگان رایگان خواهد بود.

وی افزود: بازدید از موزه های آذربایجان، قاجار، مشروطه و مسجد کبود تبریز و نیز کلیسای تاریخی و ثبت جهانی شده سنت استپانوس، همه روزه از ساعت 8 صبح تا هشت شب، برای علاقه مندان و گردشگران امکان پذیر خواهد بود.

حق پرست اظهارکرد: سایر موزه‌ها و اماکن تاریخی آذربایجان شرقی از ساعت 8 صبح تا 15 آماده بازدید علاقه‌مندان هستند.

وی خاطر نشان کرد:  موزه‌های آذربایجان، قاجار، مشروطه، سنجش، قرآن و کتابت، محرم، هدایای خامنه، صفوی و مردم‌شناسی بناب، عشایر سراب، باستان‌شناسی خمارلو، موزه ایلخانی مراغه، رصدخانه، گنبدهای کبود، سرخ و غفاریه مراغه، سنگ نگاره‌های مراغه، معبد مهر در مراغه، ادب و عرفان اهر، کلیسای هوانس مراغه و خانه سفال در تبریز موزه ها و اماکن تاریخی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی هستند.

از تاریخ 28 اردیبهشت تا 3 خرداد، همزمان با هفته میراث فرهنگی، برنامه‌های متنوعی در راستای بزرگداشت این هفته در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فرهنگی هنری ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 806
بازدید ماه : 6776
بازدید کل : 206375
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com